Saturday, March 1, 2014

Mărțișorul meu





                     Hello, dragilor! Astăzi sunt fericită! Înainte să vă povestesc mai multe, vreau să vă doresc o primăvară plină de energie, entuziasm și bucurii. Anotimpurile vin si trec dar se spune că fiecare om păstrează în sufletul său un anotimp. Încearcă să păstrezi primăvara! :)
                    

                     Nu mai este de mult un secret pentru cei care mă cunosc ca sunt fan Vama Veche (acum Vama) și că îmi place foarte mult să îi văd în concertele live. Am primit un mărțișor foarte drăguț în avans, și anume o invitație la concertul lor din Club Live. Băieții au făcut un show excepțional și m-am gândit să vă arăt si vouă în câteva imagini cam despre ce a fost vorba aseară și să vă propun să mergeți la un concert de-al lor dacă nu ați fost deja pentru că se cânta live, iar distracția este garantată.
                   

                    Despre concert nu vă pot spune prea multe pentru că trebuie să vedeți cu ochii voștri. Sunt convinsă că oricare dintre voi ați fredonat la un anumit moment piese ca "Am doar 18 ani....", "Nu am chef azi, nu am chef azi, n-am chef de nimic", "Vara asta am să mă-ndrăgostesc" sau deja hitul "Perfect fără tineee". Așa că dacă vreți să ascultați toate astea live sau doar să vă distrați ați găsit locul potrivit! :) Pozele nu au o calitate excepțională pentru că era destul de aglomerat și abia am reușit să mă strecor în mulțime să imortalizez câteva momente. Sper sa fie suficient cât să vă faceți o idee, iar apoi să dați fuga să cumpărați bilete. Mi se pare că este mărțișorul perfect dacă sunteți în pană de idei. Poate fi cadoul perfect și pentru ziua de 8 Martie, mai ales că Vama are foarte multe cântece romantice, iar când spun asta nu mă refer la piesa "Să facem sex". Hahaha! Glumesc, desigur. 

                   

 Dan Opris killing the bass


 Tudor Chirilă


Tudor, Eugen, Dan - three men show



Ghetele fashion ale lui Dan Opris











                  


             Sunt convinsă că v-am stârnit deja curiozitatea și veți merge și voi. Dacă nu, vă invit eu la următorul concert. Apropo, voi ce mărțișoare ați primit? Sper că ați oferit și voi la rândul vostru cel puțin o floare. Vă amintiți că vă spuneam și ieri cum e cu micile gesturi dar sunt convinsă că știți și voi. 
             Aseară am purtat o rochie Zara albastră care mie îmi place mult și mă simt confortabil ori de cate ori o îmbrac. Descrierea outfitului o găsiți la sfârșitul postului cât si link-urile de trimitere către produsele care pot fi comandate.


Pe curând, 

Love, C





DRESS - ZARA

BOOTS - BERSHKA

BAG - ACCESORIZE

NECKLACE - ZARA

WATCH - HERE


No comments :

Post a Comment

You may also like...