Saturday, February 22, 2014

Start... for passion.


După o lungă perioadă de timp în care m-am gândit dacă să îmi deschid sau nu un blog, în cele din urmă am luat o decizie și iată-ma scriind primul post într-o sâmbătă seara, după o zi ploioasă si anostă. 

Nu pare a fi un început tocmai promițător dacă ne ghidam după asta, însă eu nu sunt superstițioasă și chiar dacă de multe ori vremea de afară ne poate influența starea de spirit, știu sigur că energia pozitivă o atragem prin propriile acțiuni, gânduri, trăiri.
Ce vreau să spun? Dacă vrei să îți faci viața frumoasă în cel mai simplu mod: 

FII POZITIV, ZÂMBEȘTE! 

Bine ai venit pe blogul meu! Hai să vorbim despre Modă, Cărți, Călătorii, Pasiuni. 


În acest prim post, vreau să facem cunoștință și să ne plimbăm împreună pe străzile Parisului, oraș de care m-am îndragostit la prima vedere. 





Cei care au vizitat deja Parisul și au urcat până în vârful turnului Eiffel, s-au bucurat de această minunată panoramă din spatele meu, de unde poți vedea întreg orașul. Dacă nu îți este frică de înălțime, ți se va opri respirația datorită priveliștei și nu a faptului că ești atat de sus cum s-a întâmplat în cazul meu. 








Catedrala Notre-Dame este considerată cea mai întunecată catedrală dintre marile catedrale gotice, dar, pe bună dreptate, lumina care se filtrează prin rozetele colorate conferă sentimente mistice în penumbra severă.

Show-ul de la Moulin Rouge nu poate fi descris în cuvinte, dar pentru că înăuntru nu sunt permise aparatele de fotografiat sau filmat, nu vă pot spune decât că este o experiență unică și spectaculoasă. Trebuie să vedeți cu ochii voștri! :)






 În final, dar nu în ultimul rând, vă prezint outfit-ul meu, piesele din care este acesta este format și link-urile unde le puteți găsi, dacă acestea se mai află în stoc.
 

Pe data viitoare. :)

Love, C. 



 


Hugo Boss Pink Dress

Random Brand Bag

Shoes 


No comments :

Post a Comment

You may also like...