Saturday, February 22, 2014

Love made me do it. #always

Love made me do it. #always

Love made me do it. #always by fashionboutique34 showing what to wear with a red skirt

Hei. M-au bucurat atât de mult zilele însorite de la începutul săptămânii încât mintea mea a zburat imediat la un summer outfit. Am ales pentru voi o fustă florală și un top negru cu un mesaj foarte drăguț. Am adăugat foarte puține accesorii pentru că imprimeul floral al fustei este suficient și nu vreau ca outfitul meu să devină unul foarte încărcat. Ochelarii 80's și geanta cu lanț detașabil completează perfect outfitul și îi oferă puțină eleganță. Ținuta se potrivește foarte bine cu tenișii clasici unisex de la Converse. 

Sper că v-a plăcut sugestia mea și aștept comentariile voastre în care să îmi spuneți ce părere aveți. :)

Love, C. 





Black top
80spurple.com


Ted Baker red skirt
$215 - johnlewis.com


Converse shoes
$83 - johnlewis.com



Round sunglasses
80spurple.com

No comments :

Post a Comment

You may also like...